Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne&Marleen - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne&Marleen - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne&Marleen

24 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Nadat we onze camper helemaal netjes zonder schade hadden ingeleverd hebben we helaas het prachtige Nieuw-Zeeland moeten verlaten.
We zijn nu net veilig aangekomen in ons hotel in Bangkok, Thailand.
Vlucht van Christchurch naar Sydney (ongeveer 4 uur) en van Sydney naar Bangkok (ongeveer 8 uur). Toch nog een hele reis. Maar nu zijn we gelukkig wel de helft in tijdsverschil tussen onze bestemming en Nederland teruggegaan (12u later in NZ, nu 6u later in Thailand).
Natuurlijk wel weer met vertraging, dat kan ook niet anders met Emirates!
En ook al zijn we een aantal jaren geleden al in Thailand geweest, de drukte van Bangkok (ook al kom je aan om 3u 's nachts) overvalt je dan toch weer.
Cultuurshock.
Kan waarschijnlijk ook niet anders als je net uit zo'n ongelooflijk relaxed land vandaan komt.
Nu gaan we proberen te slapen, het is hier alweer 5 uur 's nachts.
Jetlag all over again..

  • 24 Maart 2014 - 23:04

    Eveline:

    Op naar het volgende avontuur!!
    Slaap lekker en maak er nog een super mooie tijd van...
    En misschien toch die wandeltocht in t noorden..
    Haha...
    Dikke kus van ons en bedankt voor alle mooie verslagen tot nu toe, we genieten volop ervan!

  • 25 Maart 2014 - 00:46

    Gea:

    Jeetje, alweer het tweede deel van jullie reis! Brengt jullie wel weer een stukje dichter bij ons.
    Marleen ik heb al 2x van je gedroomd dat je even kwam vertellen dat je zo genoot van de reis. Zal mijn onderbewuste zijn dat ik/wij je missen! Ga lekker door met genieten, wij smullen van jullie verhalen! Tot h de jullie volgende belevenis(sen). Ik kijk erweer naar uit!
    Liefs van de Grindweg

  • 25 Maart 2014 - 08:43

    Roos:

    He buufjes, zal best even omschakelen zijn! Van het rustige strakke en schone naar de chaos van Bangkok! Ook weer een uitdaging en heerlijk die tropische hitte! Nog veel avonturen te gaan! Niet te veel neppe rotzooi kopen!?! Haha! Houdt ons op de hoogte van jullie Thaise avonturen! Dikke knuffel

  • 25 Maart 2014 - 18:05

    Oma Alie:

    Lieve Marleen en Anne. Fijn dat ik je stem even gehoord hebt. En ook fijn dat jullie het na de zin hebben. De tuinman is geweest, ik heb een nieuwe grasmat. Met Lotte gaat het ook goed. Die komt volgende week Maandag met Bart, en nemen jou taak over. [vind jij niet erg.] Ik ben een paar dagen in Grolloo geweest en het was erg gezellig. Liefs je Moeder. Dat is wat ze gedicteerd heeft. Ze had je vanmorgen nog aan de telefoon gehad,dus dit was kort maar krachtig. We leven nog steeds met jullie mee, en ja na het appen vanmiddag zou ik er wel bij willen zijn. Maar dat vliegen he, dat vind ik verschrikkelijk.

  • 25 Maart 2014 - 19:48

    Henny:

    Ha avonturiers,kan me voorstellen dat jullie ff moesten wennen..... Mensen omgeving etc nu relaxen en bijkomen voor je je weer in t volgende avontuur stort!Deel 2 kan beginnen.....blijf genieten en vooral reisverhalen schrijven!!!heerlijk om te lezen! Liefs Hen

  • 25 Maart 2014 - 22:07

    Ellen:

    Ha avonturiers, wat gaat de tijd snel. Bangkok alweer. Ik zag jullie in de tuk tuk. Mooie herinneringen. Ik ben benieuwd waar/wat jullie volgende reisdoel zal zijn. Ondertussen zijn wij 8 dagen in Andalusië geweest. Ook leuk.
    Wij zijn 2 dagen bij Janny en Peter geweest. Prachtig huis, prachtig weer, maar voor mij veel te ver uit de bewoonde wereld. Ik zou liever doen wat jullie doen. Geniet van al het moois en.... de stranden van Thailang zijn ook lekker hoor. Gr. Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne&Marleen

Actief sinds 30 Aug. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 7087

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 28 April 2014

Nieuw-Zeeland+Thailand

Landen bezocht: