Eindelijk! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anne&Marleen - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anne&Marleen - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Blijf op de hoogte en volg Anne&Marleen

25 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het heeft ons 3 dagen gekost (meer dan 28 uur vertraging en hele slechte service van Emirates) waarbij we bij onze ruimbagage (met schone kleding) niet konden komen.
Maar we leven nog, en zijn een dag later dan gehoopt aangekomen in Auckland waar alles heel relaxed en schoon is.
We hebben wel last van een enorme jetlag, wiebelen nog alsof we in het vliegtuig zitten en beseffen ons totaal nog niet dat we aan de andere kant van de wereld zitten.
Dat komt nog wel! Nu even kort bijkomen van de lange reis, morgen al de camper ophalen...
Ons avontuur begint!

• 25 Februari 2014 - 08:20

Karin S:

Lieve Anne en Marleen, volgens mij was jullie avontuur al begonnen. zo'n enorme vertraging is al een avontuur. hoop dat het nu wat soepeler gaat lopen. fijne reis en geniet er van.

• 25 Februari 2014 - 09:06

Marjo:

Maar jullie zijn er! Nog even wiebelen, lekker slapen en dan verder de wijde wereld in! Ben benieuwd naar de eerste foto's! Liefs

• 25 Februari 2014 - 09:59

Coby:

Leuk wat te horen, hoop dat camper bevalt , wel links rijden hoor veel plezier liefs Coby